Despre agenda Bilderberg la St. Moritz

Reuniunea din 2011 a grupului exclusivist Bilderberg va avea loc în perioada 9-12 iunie la Grand Hotel des Bains Kempinski din Sankt Moritz, Elveția.* Un loc destinat, parcă, pentru o astfel de reuniune. Nu mai reiau istoricul și controversele asupra grupului, am scris anterior (aici) un material mai larg despre Bilderberg.

Deocamdată nu au scăpat în presa care urmărește activitățile grupului (pentru că mare parte din „mainstream media” ignoră subiectul, deși șefii de mari publicații sunt prezențe obișnuite la reuniunile anuale ale Bilderberg) nici agenda reuniunii, nici lista de invitați.

Probabil astfel de date vor apărea abia în preajma reuniunii, de la jurnaliștii care urmăresc cu interes evenimentul.

Se anunță, oricum, o agendă încărcată: războiul din Libia, Iranul – to be or not to be? -, criza economică și urmările sale, criza datoriilor suverane, viitorul zonei euro și chiar al Uniunii Europene, căpcăunul chinez, Rusia și, de ce nu, scutul american anti-rachetă, care pare să înceapă să se materializeze prin acordul româno-american.

Va fi interesant de văzut dacă România a intrat suficient în atenția greilor clubului încât să vedem vreun român pe lista de invitați, atunci când va fi publicată, de presă sau pe site-ul oficial al clubului.** Să ne amintim că reuniunea regională europeană din 2010 a Comisiei Trilaterale, sora mai mică a clubului Bilderberg, a avut loc la București, gazda fiind Mugur Isărescu.

Favoriți sunt, probabil, Isărescu și Cioloș în acest moment, dar nu se știe niciodată. Un comentator la articolul precedent despre clubul Bilderberg pare sigur că cel puțin doi români au participat deja la reuniunile Bilderberg: Isărescu, „acum vreo 3-4 ani și poate și mai curând”, și astrologul Radu Ștefănescu.

Potivit sursei citate, Ștefănescu este astrologul a patru case regale din Europa și e specializat pe politică globală și catastrofe naturale.  „El e fondatorul școlii de astrologie din România, dăscălind majoritatea astrologilor cunoscuți de la noi. Însă a umblat în toată lumea și a avut contact cu mulți mistici și initiați (a făcut facultatea și masteratele de astrologie în Iran, fosta Persie, leagănul astrologiei), aducând imagine bună României, dar și apreciere personală, după cum vedem”.

Nu am putut verifica nicăieri informația, dar nu este exclus, atât timp cât  unii participanți pot cere Clubului să nu apară pe lista de invitați.

* de pe bilderberg2011.com

** bilderbergmeetings.org

Despre Franck
My name is Franck. With F from freedom. I'm not saving anyone. I don't forgive anyone. And I don't hate anyone. I'm just surviving to something people usually call "life".

8 Responses to Despre agenda Bilderberg la St. Moritz

  1. evelics says:

    Interesant în special pentru cei pasionati de teoria conspiratiei,dar probabil că acestia stiu deja foarte multe despre acest adevărat for mondial.Vă multumesc.

  2. Franck says:

    Nu sunt un adept al teoriei conspiratiei, gasesc ca grupul Bilderberg e un grup de presiune – cel mai important care exista in lume in acest moment, dupa numele celor ce participa. Urmaresc axctivitatea lui din pura curiozitate – acesti oameni chiar ne decid viitorul, pentru ca au puterea sa o faca, prin pozitiile pe care le ocupa.

  3. Pingback: Franck Melen: Despre agenda Bilderberg la St. Moritz | Ziarişti Online

  4. Camelia says:

    Jurnalismul, o profesiune de credinţă; este una ca atare, Franck? Întreb…
    Convingi printr-un epic abil ce, cu uşurinţă, te poate apropia de un prozator.
    Încă îţi citesc blogul, plecând şi întorcându-mă cu acelaşi entuziasm. Entuziasm al vieţii pe care mulţi şi l-au pierdut; e primul lucru care moare în noi…apoi simţi că nu ţi-a prea rămas mai nimic de murit.

    • Franck says:

      Am fost jurnalist din pură întâmplare. Dar niciodată în vreo altă meserie nu m-am dedicat cum am făcut-o ca jurnalist. Am plecat când nu mai puteam să fiu ceea ce doreram să fiu. Et puis j’ai perdu la foi. Asist acum la decăderea completă a acestei profesii, în primul rând din vina jurnaliştilor, nu a mogulilor. Există o limită peste care nimeni nu poate trece, Camelia. Atunci eu am luat o foaie pe care scria „demisie”, şi am semnat-o, fără regrete şi fără scandal. One man, one word. Majoritatea celorlalţi au considerat că, dacă au rate de plătit sau copii de întreţinut, orice compromis se justifică. Wrong. Înainte să se ducă la Securitate să se autodenunţe, Steinhardt a primit acest sfat de la tatăl său: ziua vei suferi, dar noaptea vei dormi bine (citat aproximativ). Când omul renunţă la demnitate şi la respectul de sine, pierde totul. Chiar totul. Exact asta este prea românească în prezent.

  5. Camelia says:

    Te-am aflat cu greu, nu mai ştiu prin ce împrejurare; ceea ce ştiu e că am sufletul plin printr-o preafericită întâmplare. Mulţumesc.

    • Franck says:

      O întâmplare fericită că m-ai descoperit. Astfel te-am putut descoperi şi eu. Intru pe blogul tău spre a-ţi mai citi câte un post. Nu mă grăbesc, te degust în tihnă, ca pe un vin bun. Sper că te voi întâlni, într-o zi. Ai gusturi muzicale deosebite, am descoperit câteva melodii bune de care nu auzisem.

  6. Camelia says:

    Se prea poate să ne întâmplăm unul altuia, cândva, aşa cum ne-am şi descoperit…cum se întâmplă cu orice descoperire aflată prin căutare sau din întâmplare, precum îţi spuneam..
    Căutarea e un sârg ce se petrece adeseori din curiozitate ori din nevoie. Spun asta ca fapt divers.

Lasă un comentariu